A hivatal közölte, hogy a légiközlekedési balesetekre vonatkozó nemzetközi és orosz jogszabályok értelmében nem kívánja nyilvánosságra hozni a fedélzeti beszédrögzítő által felvettek tartalmát. Eddig egyórányi hanganyagot elemeztek ki, köztük a gép pusztulását megelőző percekét is. (Az orosz sajtóban ezekre a felvételekre hivatkozva láttak napvilágot olyan, hivatalosan meg nem erősített jelentések, melyek szerint a tragédiát a két pilóta között kirobbant konfliktus, emberi hiba okozhatta.)
A vizsgálat megállapította, hogy a repülőgép légialkalmassági tanúsítványa érvényes volt, azon elvégezték a szükséges karbantartást és felszálláskor nem volt rajta meghibásodás. A hivatalos közlemény szerint az orosz, amerikai és az Egyesült Arab Emírségekből érkezett szakértőkből álló bizottság folytatja a munkát, folytatódik az áldozatok azonosítása és a gép roncsainak összeillesztése.
A bizottság a közlemény szerint műszaki dokumentációt kért be a Boeing repülőgépgyártótól utasszállító rendszereinek üzemképességéről, valamint információkat az eddig történt, hasonló jellegű incidensekről. Az Államközi Légiközlekedési Hivatal laboratóriumában folytatódik az adatok előkészítése a matematikai modellezéshez, akárcsak a repülőgép röppályájának megállapítása és a baleset audiovizuális rekonstrukciója.
A FlyDubai utasszállítója március 19-én zuhant le Rosztov-na-Donuban, kevéssel a leszállópálya elérése előtt. A fedélzeten tartózkodó 62 ember közül senki sem élte túl a tragédiát.