Ezzel a Groupama Aréna, a Ferencvárosi Labdarúgó Zrt. hazai pályájának névadó szponzora, a Fradi exkluzív partnere a gyermekéhezés-elleni kampány egyik legnagyobb támogatójává lépett elő, ami kellemetlenül érintheti az FTC elnökét Kubatov Gábort. Kubatov ugyanis nem mellesleg a Fidesz pártigazgatója, mi több sajtóértesülések szerint a párt alelnöke is lehet a hétvégi pártkongresszus után.
Kósa Lajos a Fidesz jelenleg alelnöke szerint aki gyermekéhezésről beszél, az egy primitív politikai kampányt támogat, szerinte a gyerekszegénység fogalma egy politikai komédia. Ebbe a nézetközösségbe rövidesen belépett Harrach Péter a KDNP frakcióvezetője is, Selmeczi Gabriella a Fidesz szóvivője is. Megfogalmazásuk, szavaik szerint az, hogy a gyermekéhezés közbeszéd része lett az ellenzék törekvéseit szolgálja. Mielőtt a kormányoldal leszavazta a gyermekéhezés elleni javaslat tárgysorozatba vételét a parlamentben Magyarország miniszterelnöke, Orbán Viktor egész egyszerűen kivonult az ülésteremből.
Most vagy primitív politikai kampányt folytat Kubatov csapatának szponzora vagy zavar lépett fel az erőben, esetleg a Music FM hekkeli a témát.
Tehát a jótékonysági árverésen a Groupama Biztosító jóvoltából VIP GOLD belépőjegyeket is lehet nyerni a decemberi FTC-Újpest derbire, melyeknek értéke darabonként máskülönben 50 ezer forint. Ez három ezer forinttal több mint amennyiből Magyarországon a vezető politikusok szerint meglehet élni egy teljes hónapon át. A liciten befolyt összeg a Gyermekétkeztetési Alapítvány bankszámlájára kerül, majd az alapítvány ételcsomagokat állít össze és adományoz a rászoruló gyermekes családoknak a települési önkormányzatok és a gyermeksegítő központok bevonása mellett.
A Gyermekétkeztetési Alapítvány egyik találó megállapítása szerint a kormány egyrészről hevesen tagadja a gyermekéhezés problémájának létezését másfelől a felelősséget a szülőkre hárítja.
A Tudományos Akadémia, és a Máltai Szeretetszolgálat közös felmérése alapján: 30-50 ezer gyermek nem jut elég élelemhez, egyes szociológusok ez a szám a 600 ezret is elérheti. A Music FM hirdetése szerint amin szerepel a Groupama emblémája is, Magyarországon 80 000 gyermek éhezik napi szinten. Ezek után Kubatov vagy elbeszélget a biztosítótársasággal, hogy gyermekéhezés márpedig nincsen, ehhez a „primitív kampányhoz” cég ne asszisztáljon vagy eltűri a FTC-stadion névadó szponzorának a magatartását, mert van az a pénz amiért a politikus is beismeri, hogy a számok nem hazudnak....
9.00 ÓRAKOR RAJTOL A NAPI LICIT! LICITÁLJ 2015. december 7-18. között a Groupama Biztosító által felajánlott VIP GOLD és...
Szerző: 89.5 Music Fm, 2015. december 6.
Cikkünk megjelenése előtt kerestük a Groupama Biztosító, a Music FM és a Gyermekétkeztetési Alapítványt is, de egyszerű kérdéseinkre nem kaptunk egy betűnyi választ sem.