Fábry rosszul teljesített - a köztévé szakíthat vele

Csaknem másfél milliárd forint ment Fábry cégének, mégis egyre kevesebben nevetnek rajta.

A showman, miután átigazolt az RTL Klubtól, a köztévénél saját produkciójaként gyártotta műsorát. Cége, a Trisó Produkciós Kft.: nyilvánosan elérhető szerződése szerint évente húsz adást szállított 2012-től, adásonként 22 millió forint plusz áfáért. Tavaly decemberig, három év alatt 1,3 milliárd forintba került Fábry műsora a közszolgálati televíziónak.

Fábry tréfálkozása egyre kevesebb nézőt köt le:

– Ígérgetik neki, hogy folytatódik a show, de szerződése még nincs. Teljesen bizonytalan Fábry műsorának sorsa. Az MTVA háza táján teljes átszervezés folyik márciusig, senki sincs biztonságban, egyedül Kálomista Fa­pad című tévésorozata a kivétel – mondta el a Bors informátora.

Az MTVA január 6-án kiadott sajtóközleménye szerint Fábry műsora átkerül a Duna World-re, ezért péntekenként látható lesz, de csak ismétlésként.

Az MTVA sajtóosztályának egyenválasza Fábry-ügyben:

"Az ön által említett szerződés hosszabbítása nem történt meg. Amennyiben a jelenlegihez képest Fábry Sándor műsorára vonatkozóan változik a helyzet, az információt a közmédia saját felületein megjelenteti."

Fábrynak 2014 első felében egyszer sikerült 600 ezres nézőszámot produkálnia a teljes lakosság körében, máskor ez a szám 330 ezerre esett vissza, átlagosan 400 ezer szempár figyelte poénjait, korábban az RTL klubnál előfordult, hogy milliónál is többen.