A Jobbik Ifjúsági Tagozata Hallasd a hangod! – Hangozzon el a Te véleményed is az Országgyűlésben! elnevezésű országos kampányt indít a fiatalok számára a következő hónapokban - jelentette be Farkas Gergely szombati sajtótájékoztatóján.
A párt célja, hogy az oktatási problémák megoldásába a fiatalok, diákok minél nagyobb részét bevonják, mert úgy érezzük, hogy
"a köznevelésben részt vevő, közel 1,3 millió fiatal szavai, észrevételei nem találnak meghallgatásra"
- mondta a Jobbik Ifjúsági Tagozatának elnöke.
A Hallasd a hangodat kampány - A Jobbik valódi nemzeti konzultációjának keretében az oktatás területén meglévő problémákra, ezen belül is a diákokkal és az őket képviselő szervezetekkel történő konzultációra koncentrál, mivel jelenleg a diákság sem Köznevelési Kerekasztalnál, sem a tüntetéseket szervező szervezetek között nincs megfelelően képviselve.
A kampány célja - folytatta Farkas Gergely - hogy lehetőséget biztosítsunk a fiataloknak, hogy az oktatás, de akár más, fiatalokat érintő problémák kapcsán leírjuk véleményüket, ötletüket, problémáikat, a Jobbik országgyűlési képviselői pedig vállalják, hogy ezek közül minél többet az Országgyűlés elé is tárnak.
A beérkezett válaszokat összesíteni fogjuk és a fiatalok között legnépszerűbb pártként vállaljuk, hogy folyamatosan napirenden tartjuk őket és próbálunk a kormányra hatni, hogy történjen előrelépés a problémák megoldása érdekében - mondta a politikus.
Emlékeztetett: a fiatalok, a diákok a legnagyobb kárvallottja az elmúlt 25 év MSZP és Fidesz által előidézett, folyamatosan romló köznevelési rendszerének, és a jelenlegi, oktatásban dúló káosznak. Ennek eredményeképpen a diákok túlterheltek, túl sok a tananyag, a tanáraik ahelyett, hogy a fiatalok minél jobb nevelésére koncentrálhatnának, leterheltek, az eszközhiány miatti fennakadások sokszor hátráltatják az oktatást, a diákokon kísérleteznek azokkal az új tankönyvekkel, amelyek hemzsegnek a hibáktól, a változó érettségi vagy épp felvételi követelmények pedig lehetetlenné teszik a tervezést a középiskolások számára - sorolta a kirívó problémákat a politikus.
Kihasználva a Facebook adta lehetőségeket (a párt ifjúsági tagozatának több mint 75 ezer követője van - a szerk.) a párt internetes kampányt indít, emellett külön honlapot hozott létre a konzultációnak.
Emellett helyi tagozataink, tagjaink segítségével személyesen több száz településen fogjuk személyesen is megszólítani a fiatalokat, valamint százezernél is több szórólapon fogjuk kikérni a véleményüket - mondta Farkas Gergely.
Kampányunk célja az is, hogy ráébresszünk minél több fiatalt, hogy ki kell állniuk saját magukért, el kell mondaniuk a véleményüket az őket érintő döntésekről, mert csak így lehet változást elérni. A közöny, az érdektelenség csak rosszabb helyzetet fog eredményezni - zárta sajtótájékoztatóját Farkas Gergely.