Így szerezhetünk Ügyfélkapu plusz hozzáférést a határidő után

Így szerezhetünk Ügyfélkapu plusz hozzáférést a határidő után

Azok, akik az Ügyfélkapu plusz határidő után szeretnének Ügyfélkapu plusz fiókot létrehozni azok a régi Ügyfélkapu belépéssel kell kezdeniük, ugyanis ez a felület még üzemel, így itt tudunk átváltani Ügyfélkapu pluszra, a megadott utasítások alapján – írja a penzcentrum.hu.

A pénzügyi szakportál azt írja, hogy ehhez válasszuk a régi Ügyfélkapu belépést, majd írjuk be a felhasználónevünket és a jelszavunkat. Miután beléptünk, a felület lehetőséget kínál az Ügyfélkapu plussz kiválasztására és aktiválására. Ehhez követnünk kell a felületen írt útmutatót.

A konkrét lépéseket is leírja:

Mindenek előtt töltsük le okostelefonunkra a Google Authenticator nevű alkalmazást. Ez mindenkinek megtalálható a Google Playen vagy az AppStore-ban. Itt egyszerűen adjuk meg az alkalmazásban az

Ügyfélkapuhoz tartozó e-mail címünket. Alternatív megoldásként használhatjuk az alkalmazás QR-kód olvasó funkcióját is, de erről majd egy kicsit később.

Ezután nyissuk meg az Ügyfélkapu oldalát és jelentkezzünk be meglévő Ügyfélkapu fiókunkba.

Bejelentkezés után egy üzenet fogad minket, amelyből kiderül, hogy 2025 január 16-tól az Ügyfélkapus bejelentkezés meg fog szűnni. Itt ezután az Ügyfélkapu+ igénylése gombra kell kattintanunk.

Kattintsunk is a "Tovább az Ügyfélkapu+ igényléséhez" gombra.

Ha ezzel megvagyunk, olvassuk be telefonunkkal a kapott QR-kódot, vagy adjuk meg Ügyfélkapuhoz tartozó korábbi jelszavunkat, és a Google Autheticatorban kapott azonosító kódot.

Ezután nincs több teendő, az Ügyfélkapu+ fiók igénylése megtörtént, a későbbiekben az itt bemutatott módokon tudunk bejelentkezni, a bejelentkező oldalon az Ügyfélkapu+ lehetőség kiválasztása után.

Ügyfélkapu plusz igénylés személyesen

Azoknak viszont, akiknek nincs idejük, nem értenek hozzá, vagy szimplán bonyolultnak tartják a lépéseket, a hozzájuk legközelebbi kormányablakban is kérhetnek segítséget, ugyanakkor megnövekedett ügyfélforgalomra kell számítani a kormányablakokban.

Ezért azt kéri az illetékes Minisztérium, hogy az ügyintézés előtt töltsék le telefonjukra a Digitális Állampolgár mobilalkalmazást.