Költöztesd hatékonyan az irodádat is! (x)

Költöztesd hatékonyan az irodádat is! (x)

A cégek életében is eljöhet az a pillanat, amikor költözni kell. Sokszor próbáljuk halasztani ezt a feladatot, hiszen félünk attól, hogy milyen komplikációkkal járhat a kivitelezése. Nem kell, hogy hetekre kiessünk a munkából. Mutatjuk a megoldást!

Az irodák költöztetése is lehet eredményes

Lakossági költöztetések alkalmával is gyakran javasoljuk, hogy forduljunk egy szakavatott költöztető céghez annak érdekében, hogy minél hamarabb a lehető legjobb eredménnyel zárjuk a procedúrát. Ez iroda költöztetés esetében hatványozottan igaz. Nagyon fontos, hogy gyorsan és olajozottan menjen a folyamat, hiszen nem állhatnak egymásra halmozva a kibontatlan dobozok az új irodában.

A Visszuk.hu szakemberei rendkívül hatékonyan dolgoznak akkor is, ha egy iroda költöztetéséről van szó. Ezt bizonyítja az a tény is, hogy évente 10 000 négyzetméternyi irodahelyiséget költöztetnek át, és a megbízók mindig elégedetten nyilatkoznak a szolgáltatásról. A kezdetektől fogva az a küldetésük, hogy kizárólag profi munkát adjanak ki a kezeik közül. Ennek érdekében folyamatosan fejlesztik magukat és új ötletekkel állnak elő.

Hogy néz ki az iroda költöztetésének folyamata?

Egy jól működő cég számára nem újdonság, hogy a költöztetés is komoly szervezést igényel. Ráadásul a használatban lévő eszközpark minősége is megköveteli, hogy körültekintően járjunk el, mikor költöztető céget választunk.

Hiába szeretnénk szinte azonnal elintézni a költöztetést, elsőként alaposan nézzük át az elérhető cégek referenciáit. Ezzel tudjuk biztosítani, hogy valóban hozzáértő csapatot választunk. Mivel kifejezetten értékes eszközökről van szó, győződjünk meg arról, hogy a cég garanciát vállal az esetleges károk, fennakadások orvoslására.

Az iroda költöztetése mindig egy díjmentes terepszemlével indul. Kisebb lakásoknál elég online ajánlatot kérni, azonban a tökéletes árajánlat megalkotásához elengedhetetlen, hogy a szakemberek konkrétan lássák, hogy milyen paraméterek mentén kell dolgozniuk. Ezután készülhet el a végleges ajánlat és indulhatnak el az egyeztetések, majd pedig a kijelölt dátummal maga a költöztetés.

Ezekről ne feledkezz meg a költöztetés előtt!

Ha iroda költöztetését igényeljük, nem csak a bútorok szállítására kell gondolnunk. A szakemberek a csomagolással járó terheket is leveszik a vállunkról, amennyiben ennek szükségét érezzük. A költöztetés után minden felesleges csomagolóanyagot és hulladékot elvisznek, hogy tiszta és rendezett helyszínen kezdhessük el a munkát.

Szintén hangsúlyos, hogy tájékoztassuk a költöztető cég csapatát a szállítandó berendezéssel kapcsolatban. Fejtsük ki, hogy mely darabok sérülékenyek a leginkább, mire kell figyelni, hova helyezzék őket, mely csomagok átszállítása a legsürgősebb. Ebből adódóan a dobozokat érdemes felcímkézni, hogy a munkatársak rendszerezni tudják őket.

Az iroda költöztetése is lehet zavartalan és hatékony, ha egy szakértői gárda dolgozik velünk. Adjuk át az irányítást egy kiváló csapatnak, hogy legyen időnk egyéb teendőinkre fókuszálni!