Azt ugyanis a Duna Aszfalt vezette konzorcium építheti.
A 62 km hosszú szakasz építése három ütemben valósul meg. Az új nyomvonalon, 2×2 forgalmi sávos kiépítésű gyorsforgalmi úton 4 különszintű csomópontot, 44 alul- és felüljárót, Cserkeszőlőnél és Kondorosnál egyszerű, Szarvasnál komplex pihenőt alakítunk ki. A Kőrös folyó felett a Kőrös építészet hagyományait megőrizve egy 450 m hosszú acél ívhíd épül, díszvilágítással - írja a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő közleményében.
100 milliárdos biznisz
A Duna Aszfalt és a Hódút Kft. konzorciuma a Tiszakürt-Kunszentmárton közötti szakaszt 56,6 milliárdból, a Csabacsűd-Kondoros közti ütemet 45,2 milliárdból építheti meg.
A cég tulajdonosát Mészáros Lőrinc barátjaként emlegetik a magyar sajtóban, a cég a Közgép kirugdosása óta sorra nyeri a tendereket.