A lap szerint nemcsak a rozsda aggasztó, hanem "a láthatóan igénytelen munka, amit a gyártó végzett: sorjás, egyenetlen szinte minden részlete az orosz metrónak."
Úgy tűnik ráadásul, hogy nemcsak a belső szerkezetet eszi már a rozsda, hanem az oldallemezek festéke alól is előbújt már, ami egy rosszabb minőségű személyautónál is legalább évek alatt történne meg - írják.
Nem túl megnyugtatóak azok a repedések, amelyek a karosszérián, illetve annak borításán látszanak. A metrókocsikat épp azért újították fel, hogy a következő 30 évben ilyen kohószökevények ne közlekedjenek az alagútban.
Végül az új nyugati metrókocsiknál is drágábban készültek el az oroszok a metrókkal, tehát spórolni nem tudott a város a beruházással. Ha pedig valóban ilyen minőségben érkezik meg a 222. kocsi is 2018-ban, akkor kifejezetten rossz üzletet kötött Budapest - írja a lap.
Mint ismert, a felújított szerelvények még mindig súlyos ajtónyitó problémával küszködnek. A 444 forrása szerint azóta az összes ajtómechanikát és a vezérlést kicserélték, a Kőér utcai telephelyen pedig kiadás előtt 30-40-szer zárják, nyitják az ajtókat. Úgy tudni, az ajtók vezérlésével van a baj.
Legutóbb pár nappal ezelőtt: