2,5 milliárd forintot költöttek az Ön pénzéből a Stop Soros kampányra

Jobb lett tőle a magyaroknak, ugye?

Decemberben és januárban hat nagy reklámkampányt rendelt a Miniszterelnöki Kabinetiroda összesen 4 milliárd forint értékben. Ebből a legdrágább a Stop Soros kampány volt, amire rögtön az elején 2,46 milliárdért rendeltek hirdetéseket. Emellett elment 252 millió a nyugdíjasok karácsonyi utalványának, bő 355 millió egy parlamenti határozat, és 676 millió a kormány eredményeinek reklámozására. Az adatokért 17.600 forintot kért a Kabinetiroda, de az egyik iratot kétszer is olvashatatlanul küldte el - írta meg az Átlátszó.

Az oknyomozó portál nem ingyen kapta meg egyébként a közpénzköltéssel kapcsolatos adatokat, 17.600 forintot kellett érte fizetniük, és Rogán Antal propagandaminisztériuma ismét szkennelt pdf-ekben küldte meg a számokat.

A Soros kampányoknak csak járulékos költsége, hogy a fideszes álvalóság részeként hergelik és félelemben tartják a kevésbé tájékozott magyar állampolgárokat, az állami propaganda lényege, hogy kitartsák a lopott pénzből felvásárolt, vagy megszállt lakájmédiájukat.

Jellemző, hogy a decemberi és januári kampányokra elköltött többi 3,6 milliárd forintból

  • Mészáros Lőrinc médiacégeihez (Mediaworks, EchoTV) összesen 866 millió forint került.
  • 676,3 milliót kapott a Magno Studio Kft. a TV2-csoportnál futott eredménykommunikációs reklámspotokért.
  • 553,6 millió forintért tett közzé hirdetéseket a televíziók felületeit értékesítő Atmedia, és az annak tulajdonában lévő, rádiók reklámidejét árusító MSC Kft., továbbá a hasonló profilú Radio Sales House, valamint a Mandiner. Az Atmedia tulajdonosa Habony Árpád hitelezője, Tombor András.
  • Andy Vajna médiacégeihez (TV2, Lapcom, Rádió1) összesen 536,5 millió forint került.
  • A Puch László tulajdonában lévő Népszava és Vasárnapi Hírek összesen 25,8 millió forintot kapott.