Orbán volt a legtoprongyosabb a V4-konferencián

Fotó: Orbán Viktor Facebook-oldala

Mit írnak a stílusmagazinok és divatblogok arról a „harmonikázó” nadrágról, amit a magyar kormányfő viselt?

Látványosan rosszul szabott öltönyben jelent meg az Ausztriával kiegészült V4-konferencián Orbán Viktor. A magyar kormányfő öltözékének nadrágja nemhogy nem volt élére vasalva, de olyan ráncos volt, mintha viselőjénél több számmal nagyobb személyre szabták volna.

Az „újhullámos” rövidebb szárú (avagy Mr. Bean-es) nadrágok mellett nadrágszárhosszban megkülönböztetünk úgynevezett negyed törést, féltörést és teljes törést. A diplomáciában megkövetelt „formal” dress code-hoz viselendő öltöny utóbbi, teljes töréses nadrágot kíván. Erről a Brainel Mehandi stílusszakértő által üzemeltetett Bespoke magazin azt írja, „valójában már a ló túloldala felé billen”.  Mint a portál írja, teljes törés esetén a törés mentén keletkező redők összeérnek, egymásra borulnak, ami a legkevésbé sem esztétikus látvány. Ami azonban leginkább ellene szól, az, hogy öreges lesz tőle a megjelenés összhatása.

Ugyanő azt is megjegyzi, a féltörés a „legnormálisabb” nadrághossz, mert minden értelemben nélkülözi a devianciát. Hátul a nadrághossza akkor tökéletes, ha a cipőkéreg közepéig ér és nem lejjebb. Ezért a féltöréses nadrághossz konzervatív vonalat képvisel, nincs zoknivillantás, s nem igényli a kúpos szabást sem.

Orbán nadrágja viszont egyértelműen rossz méret. A Bespoke szerint ez a „harmonikázó” nadrágszár nem fiatalos, nem öreges, nem számít középútnak sem, miközben nem konzervatív, nem retro és nem jazzes.

Ez a megoldás egész egyszerűen förtelmes

– szögezi le a szakportál.

A Lauren nevű, ugyancsak a divattal és stílussal foglalkozó blog szerint a túl bő nadrág a vizuális diszharmónia mellett viseltes hangulatot áraszt, nem is beszélve a túl bő szárról. A szerző úgy véli, a cipőt beterítő nadrágszár

alacsonyítja a viselőjét,

valamint a cipőt sem engedi érvényesülni.

Szerintünk ciki!

(Nyitókép: Orbán Viktor Facebook-oldala)

Percről percre
sss
2019. november 19. | 20:37
Bale
Láttál valami izgalmasat?
Küldd be nekünk!
Szerkesztő:
Harmati András

Friss

1
1
sss
2019. november 19. | 16:26
sss
2019. november 19. | 13:20
Rendkívüli módon meglátszik az adószigorítás a nyugdíj- és egészségkasszák befizetésein, a munkáltatói hozzájárulások drasztikus visszaesését az egyéni befizetések tudták valamelyest kompenzálni. Nagy sikere van viszont az önsegélyező pénztárakon belül a jelzáloghitel-törlesztések támogatásának.
Ötszázharminchat lízingelt személygépjárműért havonta 98 millió forintot fizet a MÁV-csoport hat tagja. A lapunk kérésére megküldött adatokból kiderül: felsővezetői luxusautótól a kilencszemélyes mikrobuszon át a terepre is alkalmas típusig terjed a vasúttársaság autóparkja. Szemezgessen Ön is az adathalmazból!
Láttál valami izgalmasat?
Küldd be nekünk!
Szerkesztő:
Harmati András
sss
2019. november 19. | 13:20
Rendkívüli módon meglátszik az adószigorítás a nyugdíj- és egészségkasszák befizetésein, a munkáltatói hozzájárulások drasztikus visszaesését az egyéni befizetések tudták valamelyest kompenzálni. Nagy sikere van viszont az önsegélyező pénztárakon belül a jelzáloghitel-törlesztések támogatásának.
sss
2019. november 17. | 19:19