A G7 portál számításai szerint 2018-ban a magyar cégek együttesen valamivel több mint 5800 milliárdos bevételt hoztak össze, amelyből nagyjából 750 milliárdnyi bevételt a NER-közeli cégek értek el. Ez az arány 13%, ami tavalyhoz képest 3 százalékpontos növekedést mutat.
A portál szerint a legnagyobb növekedés a Mészáros-Szíjj párosnál tapasztalható, amely surranópályán már a Simicska-korszak végén a legnagyobb piaci szereplők közé küzdötte fel magát, az egykori Fidesz-pénztárnok és Orbán Viktor összeveszése óta pedig mindenkit túlszárnyalt.
A legnagyobb vesztes természetesen Simicska Lajos. Az oligarcha birodalmának központi cége, a Közgép piaci részesedése 2013-2014 között önmagában is 2-3 százalék körül volt, ez azonban mostanra lényegében nullára csökkent. Persze sok jelentősége ennek nincs, hiszen időközben a vállalatot megszerezte az az üzleti kör, amely a legjobban profitált Simicska Lajos bukásából.
A Tiborcz Istvánnal üzletelő WHB-csoport építőipari vállalkozás, a Seszták-közelinek írt Penta, illetve a Mészáros érdekeltségeivel sokszor közösködő Magyar Építő együtt 240 milliárdos bevételt értek el.
A G7 portál szerint az építőipart egyre inkább egy üzleti kör dominálja, méghozzá a Mészáros-Szíjj duó.
Mészáros Lőrinc veje a szeged-hódmezővásárhelyi tram-trainen is milliárdokat szakít | Alfahír
Nettó 3 milliárd 270 millió forintért Mészáros Lőrinc vejének, Homlok Zsoltnak a zrt.-je nyerte el azt a közbeszerzést, melyet a Szegedet Hódmezővásárhellyel összekötő tram-train járműkarbantartó csarnokára írtak ki - jelent meg az uniós közbeszerzési értesítő mai számában.