Kirúgták Balogh Ákost, az Index főszerkesztő-helyettesét

Index
Index

A Mandiner-alapító Balogh Ákos Gergely megerősítette az Azonnalinak, hogy megszüntették főszerkesztő-helyettesi megbízatását az Indexnél.

A lap amiatt kérdezett rá Baloghnál, hogy ott dolgozik-e még, miután pénteken kiszúrták, hogy a neve már nem szerepel az impresszumban. Azt nem mondta el, hogy miért váltak meg tőle.

Az Azonnali emlékeztet rá, hogy a Mandiner egyik alapítója, az azóta a KESMA alá került portál korábbi főszerkesztője azt követően került az Indexhez, hogy a lap szinte komplett szerkesztősége nyáron felmondott. Balogh korábban egyébként az orbanviktor.hu domaint üzemeltette.