Az állami média munkatársai kedvezményesen vehetnek 2rule mezeket

Tombol bennünk a sárga irigység.

Nem kell pénzt fizetnie azért a Mészáros Lőrinc sportmárkájaként ismert 2rule-t forgalmazó cégnek, hogy megjelenjenek hirdetései az állami médiában, miután a felek bartermegállapodást kötöttek - írja a 24.hu.

A portál által ismertetett szerződés szerint a 2rule garantálja, hogy bérbe ad termékeket az MTVA-nak, amelyeket a tévé munkatársai az adásokban viselhetnek.

15-20 százalék kedvezmény az MTVA dolgozóinak futball- és kosárlabdamez, futóruházat vásárlásra, valamint 2rule termékek garantálása nyereményjátékokhoz – a többi közt ilyen kitételek szerepelnek az MTVA és a 2rule sportmárkát forgalmazó Magyar Sportmárka Zrt. közötti szerződésben, amelyet – közérdekű adatigénylése nyomán – a 24.hu megkapott.

A cégek úgy egyeztek meg, hogy az MTVA a műsorok elején vagy végén 5 másodperces támogatói spotokat, klasszikus reklámokat, termékelhelyezést, online PR-cikkeket garantál.

A Magyar Sportmárka Zrt. cserébe bérbe ad 2rule-termékeket az MTVA-nak, megjeleníti az M4 logóját 2rule-termékein, nyereményjátékokhoz ad termékeket, továbbá 15-20 százalékos kedvezményt garantál a 2rule-termékekre (futball-, kosárlabdamezekre, futóruházatra, prémiumkategóriás sportruházatra, utcai és sportcipőkre) az MTVA dolgozói számára.

Mint ismert, Mészáros Lőrinc sportmárkája szépen terjeszkedik: bár a cégnek webshopja és boltja még nincs, az NBI-es csapatok közül a Felcsút, a Haladás és a Diósgyőr is a márkát választotta, sőt immár több NB2-es együttes is csatlakozott a körhöz, miként a Vasas, amelyik összes szakosztályára érvényes megállapodást kötött.