Mészáros sportmárkája a 2019-es 21 millió forintos profit után 2020-ban már 108 milliót kaszált – írja a HVG.
Itthon a Fidesz-közeli ügyfeleknek köszönhetően szárnyal a cég, több olyan NB1-ben szereplő futballcsapat is ezzel a márkával kötött szerződést, amelynek tulajdonosai sok szállal kötődnek a Fideszhez.
A 2017-es alapításkor beígért külföldi terjeszkedésnek egyelőre azonban nem sok nyomát látni a cég környékén.
A NER dollármilliárdosa természetesen nem csak a 2Rule révén gazdagodhat majd az elkövetkező időszakban, éppen a tegnapi napon írták ki a Budapest-Belgrád vasútvonal első tenderét a Ferencváros és Soroksár közötti 14 kilométeres szakaszra.
Mészárosék készülhetnek, kiírták a Budapest-Belgrád vasútvonal első tenderét
A Világgazdaság honlapján megjelent információk szerint a Ferencváros állomás és Soroksár közötti 14 kilométeres szakasz tervezésére és építésére vonatkozó pályázat érdekessége, hogy abban nem tüntettek fel becsült összeget, ugyanakkor kikötötték, hogy "az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy meghatározzon egy olyan összeget, amely felett az adott ajánlatot érvénytelennek nyilvánítja.
Ezen pedig jó eséllyel indul a felcsúti milliárdos, hiszen a jelentkezők elé olyan feltételeket állítottak (pl. az előző évben legalább nettó 35 milliárd forint bevétel felmutatása vasút- és vágányépítésből), amelynek alig néhány szereplő tud csak megfelelni Magyarországon.
A Mészáros és Orbán által használt NER-gépek tegnap Szardínia szigetén kötöttek ki
Augusztus 9-én két NER-gép is Szardínia szigetére vette az irányt Budapestről - írja Jakab Péter, a Jobbik miniszterelnök-jelöltje közösségi felületén. Az egyik gépet Mészáros Lőrinc szokta használni - ez még Monacoba is elugrott -, a másikat pedig - Csányi Sándor bankvezér gépét - Orbán Viktor.