A szakállas nő németül, angolul és franciául köszönti és tájékoztatja majd az utazókat egyes villamos-, busz- és metrójáratokon és néhány megállóban. Arról, hogy pontosan mit fog mondani, még nem árultak el részleteket, de legalább látni nem fogják az utasok. Bécsben már elkezdték a fesztivált népszerűsítő plakátkampányt is, City of Vienna – 12 points feliratú hirdetések lepték el az osztrák főváros utcáit, utalva ezzel a versenyen megszerezhető maximális pontszámra.
Március hatodikától az Osztrák Vasúttársaság (ÖBB) az osztrák közszolgálati tévével (ORF) közösen indít olyan járatokat, amelyen megjelenik a fesztivál arculata. A Bécsi Turisztikai Hivatal (Wien Tourismus) a fesztivál logóját európai körútra viszi, március 17-étől a huszonkét méteres átmérőjű gömb először Barcelonában tűnik majd fel, majd a Berlinben, Londonban, Párizsban és Milánóban szervezett promóciós turnékon látható.