A digitális szakadék csökkentését propagálhatja Balásy Gyula cége 63,5 millióért

A digitális szakadék csökkentését propagálhatja Balásy Gyula cége 63,5 millióért

A Nemzeti Szakképzési és Felnőttképzési Hivatal Digitális szakadék csökkentése című kiemelt projektjének kommunikációs kampányát a kormányzati óriásplakátok koronázatlan királyának, Balásy Gyulának cégei nyerték el – derül ki az uniós közbeszerzési értesítő keddi számából.

A New Land Media Kft. és Lounge Design Kft. alkotta konzorcium

63 millió 532 ezer forintot számlázhat ki

az alábbi feladatok elvégzéséért:

  • médiastratégia készítése, médiamix összeállítása,
  • részletes médiaterv készítése,
  • médiafelületek foglalása, megrendelése a médiatulajdonosoktól,
  • közterületi megjelenésekhez szükséges kihelyezési lista elkészítése,
  • szükséges technikai és produkciós lista összeállítása,
  • elkészült kreatív anyagok szükség szerinti leadása, feltöltése a médiumoknak,
  • kampány megvalósulásának nyomon követése és dokumentálása,
  • hatékonysági kimutatások készítése az abban szereplő eszközök esetén alkalmazott szakmai gyakorlatnak megfelelően.

A kampányt elektronikus médiában, online felületeken, illetve közterületi reklámokként kell kivitelezni.