A Nemzeti Szakképzési és Felnőttképzési Hivatal Digitális szakadék csökkentése című kiemelt projektjének kommunikációs kampányát a kormányzati óriásplakátok koronázatlan királyának, Balásy Gyulának cégei nyerték el – derül ki az uniós közbeszerzési értesítő keddi számából.
A New Land Media Kft. és Lounge Design Kft. alkotta konzorcium
63 millió 532 ezer forintot számlázhat ki
az alábbi feladatok elvégzéséért:
- médiastratégia készítése, médiamix összeállítása,
- részletes médiaterv készítése,
- médiafelületek foglalása, megrendelése a médiatulajdonosoktól,
- közterületi megjelenésekhez szükséges kihelyezési lista elkészítése,
- szükséges technikai és produkciós lista összeállítása,
- elkészült kreatív anyagok szükség szerinti leadása, feltöltése a médiumoknak,
- kampány megvalósulásának nyomon követése és dokumentálása,
- hatékonysági kimutatások készítése az abban szereplő eszközök esetén alkalmazott szakmai gyakorlatnak megfelelően.
A kampányt elektronikus médiában, online felületeken, illetve közterületi reklámokként kell kivitelezni.