Majd most fognak.
Ugyanis a BKV (és persze a megrendelő BKK) úgynevezett nagypaneles technikával újítja fel a legnagyobb forgalmú villamosvonal Oktogon – József utca közötti szakaszát. A Fonódó blog által megénekelt hírre a BKV is reagált: válaszukból kiderült, hogy nincs semmi vész, lévén a felújítás rendkívül sürgős, de a pályarekonstrukció "előkészítése, a tervezés, jóváhagyás, közbeszerzési eljárás, szerződéskötés az utóbbi időben bevezetett szabályozások miatt elhúzódik", ezért a tájékoztatás szerint "várhatóan 2018 nyarán lesz mód a nagyobb beavatkozásra"
Magyarra lefordítva: jövőre ismét feltúrják az egészet.
Az tény, hogy a BKV és a Beton- és Vasbetonipari Művek által a '70-es években kifejlesztett technológia (Csehországban BKV-panelnek hívják) olcsó és gyors megoldás, ám ismerve a hazai pályafelújítások minőségét és gyakoriságát, simán előfordulhat, hogy jövőre elfelejtődik a valódi és tartós rekonstrukció, és szépen itt maradnak a panelek, amelyek az egyenként 70 tonnás, 10 tonnás tengelyterheléssel éjjel-nappal közlekedő Combinók alatt pillanatokon belül tönkre is mennek.
De nem baj, a "szélsőségesen tömegközlekedés-orientált" városban ez is megteszi.