A Index szerint a BKV már jelezte a gyártónak, ahol vizsgálják a jelenséget. Várhatóan garanciában javítják (a kérdés az, hogy mi lesz a garanciális időszak lejárta után, ugyanez igaz a felújított orosz metrókocsikra is).
A korrodáció észlelését követően a BKV azonnal jelezte a hibát a BKK keresztül a CAF, vagyis a járművek gyártója felé. Ők jelenleg a járművek karbantartásáért is felelősek. A CAF tudomásul vette a hibabejelentést, egyúttal jelezte, hogy vizsgálja a jelenség okait, és "a probléma - garancia körében történő - teljes körű felszámolásán dolgozik".
A CAF-villamosok 2015 szeptemberétől álltak - folyamatosan - forgalomba a fővárosba. 35 darabb rövidebb és 12 darab hosszabb villamos (utóbbiak az 1-es vonalra kerültek) mellett további 77 darabot opiós lehetőséggel még lehívhatunk.