A terasznyitást reklámozó celebeknek csak azért fizettek, hogy a vendéglátósokat támogassák

A terasznyitást reklámozó celebeknek csak azért fizettek, hogy a vendéglátósokat támogassák

Vadai Ágnes (DK) írásbeli választ igénylő kérdésére, melyben arra volt kíváncsi, hogy a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) mennyit költött „a celebek nyitási szponzorálására?” hiába kapott választ, nem derült ki belőle semmi - írja a 24.hu.

Rogán Antal miniszter megbízásából Dömötör Csaba válaszolt Orbán Viktor miniszterelnök helyett, aki bár a szponzorálás részleteire nem volt hajlandó kitérni, azt azonban elismerte, hogy a kormány az MTÜ  közreműködésével igyekszik minden lehetséges módon támogatni a járvány sújtotta turisztikai-vendéglátó ágazatot.

Ennek érdekében az MTÜ forgalomélénkítő kommunikációs kampányt indított, amelyben természetesen a vendéglátóhelyek teraszainak megnyitása is helyet kapott. Ennek során közismert emberek a közösségimédia-felületeken elhelyezett bejegyzéseikben arra hívták fel a figyelmet, hogy a terasznyitással hosszú idő után végre visszakaphattuk a normális életünk egy újabb részét.

 

 A celebek (mint például Király Linda, Dobó Kata vagy Debreczeni Zita) üzenetei Dömötör elmondása szerint betervezett marketingköltségek terhére, a korábban megkötött keretszerződés alapján megvalósított tavaszi újraindítási kampány részeként jelentek  meg.