Mindez a Magyar Nemzet cikkéből derül ki, melyben a szerző megjegyzi: a kormány szavak szintjén a magas hozzáadott értékű, magyar innovációra épülő ipar fontosságát hangsúlyozza, mégis megint egy külföldi céget támogat.
A cég 6,2 milliárdból hozza létre az első európai elektromosbuszgyárát Komáromban, ehhez járul hozzá a kormány közel egymilliárddal.
Létrejön 300 új munkahely, ugyanakkor rosszul járnak a magyar buszgyártók.
Az Evopro Holding Zrt. elnök-tulajdonosa, Mészáros Csaba a lapnak nyilatkozva öngólnak nevezte a kormány döntését, melynek szerinte csak akkor lenne értelme, ha a környéken munkanélküliség volna és az ágazat már most sem lenne kitéve túlságosan az összeszerelő típusú járműgyártásnak.
Az általa vezetett magyar cég például háromféle buszra kapott típusengedélyt, saját elektromosbusz-fejlesztéseket végez, szabadalmai vannak
és 450 embernek ad munkát, mindehhez egy forint állami támogatást sem kapott.
Ráadásul még a megnyert közbeszerzések sem teljesülnek, Pécsen nincs pénz elindítani a 26 busz beszerzéséről szóló szerződést, a metrópótló buszokra kiírt megbízást a határidő utolsó napján mondta fel Budapest.