Semjén Zsoltnál egy független országgyűlési képviselő érdeklődött arról, hogy mennyibe került a "Magyarország erősödik" szlogenű kampány.
Semjén válaszában azt írja, hogy a 2014. december 17-e és idén január 31-e között folyó "tájékoztatási sorozat" kreatív tervezése közel 20,2 millióba került áfa nélkül, míg a médiavásárlás költsége mintegy 374,2 millió forint volt plusz áfa. Óriásplakátokat ezúttal nem vettek, de áfa nélkül az internetes felületekre 23,6 millió forintot költöttek, a televíziós felületekre mintegy 100,8 milliót, a nyomtatott sajtóban megjelenő reklámokra 173,4 milliót, a rádióra pedig 76,2 milliót.
A propaganda végösszege tehát nettó 393 millió forint. Ha még ehhez hozzácsapjuk a 27%-os áfát, akkor már 499 millió forintra kúszik fel a cech. Az új kampány kísérteties hasonlóságot mutat mind dizájnban mind tartalmában a "Magyarország jobban teljesít" szlogenű kampánnyal.
A "Magyarország jobban teljesít" arculatra egyébként bruttó 792 milliót költött a kormány, majd ingyen átadta a Fidesznek a parlamenti választási kampányához.
Félmilliárd forintot szórt el a kormány propagandára
Most nem vettek óriásplakátokat, de így is elment 500 millió forint.