A NER nagyasszonyai lecsaptak a fitneszvilágra is

A NER nagyasszonyai lecsaptak a fitneszvilágra is

Míg a letelepedési kötvényezés, a titkos orosz hitelek felvétele vagy az ukrán vendégmunkások betelepítése igazi férfi munka, addig a NER női részlegének tagjai is felívelő karrierekben bízhatnak. A 24.hu azt írja, a Papp László Sportaréna megtöltéséig fejlődő FitBalance nevű fitness-esemény mögött már Rogán-Gaál Cecília és Sarka Kata állnak tulajdonosként.

Bár a FitBalance sajtósa ígérete ellenére nem válaszolt a lap azon kérdésére, hogy kik a rendezvény tulajdonosai, végül csak kiderült, honnan a NER-közeli bulvársajtó és az állami nagyvállalatok hirtelen fellángoló támogatási kedve.

A FitBalance korábban Bara Csabához volt köthető, akit a Fővárosi Törvényszék az adótartozásai miatt 2017-ben öt évre eltiltott attól, hogy vezető tisztségviselői posztot töltsön be cégekben. Bara a 24.hu-nak elmondta, hogy tavaly óta csak kisebbségi tulajdonos, az üzlet nagyobbik részét ugyanis eladta Rogán-Gaál Cecília és Sarka Kata közös cégének, a Nakama&Partners Kft.-nek.

A Nakama&Partners eredetileg Sarka Kata cége volt, de a lap szerint 2016-ig, amíg Rogán Antal felesége be nem társult, nem sok vizet zavart. Mint írják, Rogán-Gaál Cecília megjelenése azonban robbanásszerű növekedéssel járt együtt. 2017-ben,

megtízszerezve az előző évi bevételt,

517 millió forintos forgalmat könyvelhettek el, amelyből szinte minden második forint tiszta nyereség volt. Mi több, a FitBalance körül megjelentek a NER sajtófenntartási gyakorlatából már jól ismert burkolt állami pénzosztások is: a támogatók között látható a Szerencsejáték Zrt., az MVM, az Antenna Hungária, az Emberi Erőforrások Minisztériuma, sőt még a MÁV is akciós jegyet kínált annak, aki vidékről érkezett a fesztiválra.

De még nem az igazi a rendszer, hiszen a résztvevők nincsenek egységesen az I. Számú Nemzeti Sportruhagyártó Vállalat kiváló öltözékében, a Mészáros Lőrinc kormányzati stróman által alapított 2Rule ruháiban, amit több állami TAO-pénzből fenntartott magyar klubcsapat is a Nike-t vagy Adidast koszos rongyként sarokba dobva öltött magára, amint tudtak belőle eleget gyártani a szorgos nemzeti munkáskezek. Szinte éhezett a magyar piac.