A HírTV jelenlegi menedzsmentje sajtóhírek nyomán vizsgálta át a 2010-es dokumentumokat, és komoly szabálytalanságokat, illetve rendellenességeket észlelt, amelyek az akkori menedzsment felelősségét is felvetik.
A HírTV Műsorszolgáltató és Hirdetésszervező Zrt. 2010-ben kizárólagos ügynökségként szerződött a Fidesz kampányának lebonyolítására. Puskár Anett, a Mahir tanácsadója a 24.hu-t arról tájékoztatta: a HírTV Zrt. ügynökségként például a Mahir Citypostert bízta meg a Fidesz közterületi kampányának lebonyolításával, de most nagyon úgy tűnik, hogy a
2010-es kampányban semmilyen közterületi költést nem számlázott tovább a Fidesznek.
Puskár azt is elmondta a lapnak, hogy az ügy már a jogászaik előtt van, akik előkészítik a büntetőfeljelentést.
A Mahir Cityposter Simicska Lajos reklámcége volt 2010-ben is, de csak az úgynevezett G-nap után, 2015-ben került teljes egészében a nagyvállalkozóhoz. Simicska a 24.hu-nak elmondta: 2010-ben opciós joggal rendelkező kisebbségi tulajdonos volt. Leszögezte: a társaság ügyeit a tényleges tulajdonos intézte,
ezért minden esetleges szabálytalanságért vagy törvénytelenségért a cég tényleges irányítói felelnek.
„Azt kell megérteni, hogy ha valaki opciós joggal rendelkezik, az nem azt jelenti, hogy ténylegesen irányítja a céget, gondoljon a G-napra, amikor felállt a szerkesztőség egy része, hát azt nem én csináltam, mindenki elhiheti”
- mondt a portálnak Simicska.
A 24.hu emlékeztet rá, hogy a HírTv tulajdonjoga a Magyar Nemzetet kiadó céghez hasonlóan a Pro-Aurum Zrt. és a G-nap után Simicskától elpártolt, Liszkay Gábor között oszlott meg. Ő jelenleg a Mészáros Lőrinc érdekeltségébe tartozó Mediaworks-öt vezeti.