A közlemény szerint kérik a kormányt, hogy a társaságot minősítse stratégiailag kiemelt jelentőségű gazdálkodó szervezetnek és vegyen részt a reorganizációs folyamatban.
A cég vezetése reményét fejezte ki, hogy a csődeljárás lezárásával az Ikarus Egyedi Kft. erős, folyamatosan termelni képes buszgyártó vállalatává válik Magyarországnak - közölték.
Pár hónapja írtunk róla, hogy jelentős késésben van a Modulo 168d szállítása is a cégnél, mert a BKV-nak már a harmincadik ilyen típusú csuklós buszt kellett volna megkapnia április 11-ig, de az Ikarus Egyedi Autóbusz Gyártó Kft. (IEAG) a határidő előtt mindössze öt járművet szállított le.
A késedelmes teljesítés miatt járművenként napi 150 ezer forintos kötbérre jogosult a megrendelő, de a BKV nem biztos, hogy behajtja a követelést. A Volánbusz is rendelt 150 járművet, valószínűleg ott is késések vannak.