Napjainkban számtalan toborzási módszer létezik, ám az egyértelműen kijelenthető, hogy az esetek 90%-ában ez a virtuális térben történik. Nem lenne értelme újságban feladni a hirdetésünket, ha egyszer tudjuk, hogy ily módon csak nagyon kevés embert érnénk el. Egyre határozottabban állíthatjuk, hogy a munkaerő-toborzás leggyorsabb és leghatékonyabb módja az álláskereső oldalak használata.
A következő cikkben tehát elmerülünk az ilyen portálok által felkínált lehetőségekben.
A toborzás elsődleges célja
A munkaerő-toborzás legfőbb célját nem nehéz kitalálni: az üres vagy időközben megüresedő pozíciókra szeretnénk megtalálni a potenciális jelölteket, akiket hosszú távon foglalkoztathatunk. Emögött általában egy jól megtervezett toborzási stratégia áll, és az sem mindegy, hogy hol, milyen körülmények között zajlik ez a folyamat. A https://nyiregyhazaallas.hu/miert-hirdessen-a-nyiregyhazaallason oldal tájékoztatójában munkáltatóként olyan hasznos információkra bukkanhatunk, amelyek segítenek maximalizálni hatékonyságunkat.
Ma már senki nem akar több ezer pályázót meghallgatni, mivel a célzott, vállalatra vagy pozícióra szabott keresés a siker kulcsa. Ezt könnyen megtehetjük egy praktikus állásportálon. Minden más csupán felesleges időhúzásnak minősül. De mit kell tennünk, ha komolyabban hirdetnénk az ajánlatunkat?
Miért éri meg állásportálon hirdetni?
Egyszerűen azért, mert megkönnyítjük a dolgunkat, nem kell ezt túlmagyarázni. Lerövidíthető a toborzás ideje, és tényleg a megfelelő jelentkezőt választhatjuk ki.
A profi felületeken állandó kapcsolatban lehetünk az üzemeltetőkkel, és teljes mértékben magunkra szabhatunk mindent. A regisztráció sosem vesz igénybe néhány percnél többet. Számos keresőoldal képes a helyi keresési kulcsszavakhoz is igazodni, így az egyes régiók szerinti álláshirdetésre egyaránt van lehetőségünk. Feladhatunk megyei vagy akár országos hirdetést is.
A hatékonyságot a 30 napos hirdetési folyamat is fokozza, ám ezekben a hirdetésekben többnyire csak egy munkakör jeleníthető meg.
Plusz digitális funkciók
Többféle hirdetési csomag közül választhatunk, illetve emellett a Facebook oldalon való rögzítés és a fizetett kiemelés szintén adott.
Alkalmazhatjuk továbbá a videós előszűrést is. 2023-ban több álláskereső oldalon él ez a funkció, aminek köszönhetően rögtön válogathatunk a pályázók közül. A videós válaszok már eleve meggyorsítják a toborzást, mivel sok pályázót már be sem kell hívnunk interjúra. Ez nekünk és a potenciális munkavállalónak egyaránt hasznos funkció, így ugyanis mindketten sok időt spórolhatunk meg.
Mi tehát azt mondjuk, hogy igenis van értelme állásportálokon hirdetni, sőt, ahogy haladunk a korral, lassan ez lesz az egyetlen értelmes módja a megfelelő alkalmazott megtalálásának.