A Ténygyár és az Ynsight legújabb kutatásában azt vizsgálta, hogyan teljesítenek a különböző politikai pártok a Facebookon és az online világban - számol be a kutatásról a 24.hu.
A december 15-től január 14-ig tartó időszakot felölelő kutatás nem elsősorban arra volt kíváncsi, hányan követnek egy-egy pártot, hanem elemezte a pártok hivatalos Facebook-oldalán, valamint az organikus online felületeken megjelenő tartalmakat is, azaz az összes posztot, megosztást, kedvelést és kommentet is.
A felmérésből az derült ki, hogy a Jobbik posztjai értek el a legtöbb választóhoz, őket jócskán lemaradva követi a Kétfarkú Kutya Párt, majd a Fidesz. A sor végén az LMP kullog, aki nagyon kevés emberhez tudott eljutni.
A Jobbik Facebook-oldala több mint 450 ezer követőt tudhat magáénak, akik aktívnak is mutatkoznak, hiszen a vizsgált időszakban 86 516 like érkezett bejegyzéseikre, míg a Kétfarkú Kutya Párt 260 081 követővel és 66 900 like-al végzett a második helyen.