A terv, amely szorosan kapcsolódik, a Liget projekthez azzal számol, hogy teljesen felújítják a Nyugati pályaudvart, majd a síneket befedik. Felújítanák a Podmaniczky utcát is, ahol hatalmas zöld felületet jönne létre: csónakázótóval, négyezer fával, létesítenek egy hatalmas közösségi teret is, illetve építenek öt, egymással összeköthető, kulturális célra használható fedett létesítményt. A lap felhívja a figyelmet arra, hogy a szóban forgó körzetben Demján Sándornak komoly érdekeltségei vannak.
A Népszabadság szerint ez az egész jelentős erőforrásokat kötne le az uniós alapokból, ami
„aligha lesz ínyére Tarlós István főpolgármesternek.”
A kormányoldal rövid időn belül több mint ötszázmilliárd forintot költ négy nagy budapesti projektre, a Várra, a Városligetre, a Nyugati ligetre és arra, hogy az ami ma Déli pályaudvar, az Kelenföldre költözzön.
A Liget Projekttel ellentétben a nyugati környékének rendezését a budapestiek egyáltalán nem utasítják el, sőt, sokan örülnének annak, ha megnyugtató módon változna a környék, amint az az Ipsos legutóbbi, ilyen témában végzett kutatásából kiderült.