Úgy néz ki, valaki elfelejtett valamit, mert az épülő M6-os egy 595 méteres szakaszának tervezésére és kivitelezésére írt ki közbeszerzést még tavaly októberben a Kormány. Győztes azóta sincs. A probléma jelenleg az M6-M60 kereszteződését érinti, ha nem sikerül időben megépíteni a szakaszt, nem lesz folytonos az autópálya - írta Facebook posztjában még március 30-án Schwarcz-Kiefer Patrik, a Régiók Bizottságának jobbikos tagja.
"A rekord drága, kilométereként 4,4 milliárd forintba kerülő pályaszakasz esetében ez az eljárás 4 hónap alatt lezárult. Joggal merül fel a kérdés tehát, hogy mekkora késést jelent a 0. szakasz hiánya".
Ezen kérdések megválaszolására kérdést nyújtunk be a Parlamentben, hogy adjanak magyarázatot arra: ki hibázott és mennyiben veszélyezteti ez a projekt időbeli befejezését. Lehet kell majd egy tábla arra is, hogy ki felejtette el megtervezni a meglévő és épülő pályaszakaszt összekötő részt? - fogalmazott a Jobbik-Konzervatívok politikusa, aki a mai napon egy újabb Facebook bejegyzésben folytatta a történetet.
Mint azt a Baranya megyei közgyűlés tagja írja,
már 2022. augusztusa magasságában tudható volt a hiba az M6 kivitelezése kapcsán, miszerint a már meglévő és az épülő szakasz összekötése nem megoldott, hiányzik 595 méter Mohácsnál az M6-M60 kereszteződésénél.
"Az alábbi montázs is mutatja, hogy hogyan egészültek ki a tervek a híres 0. szakasszal. Baloldalt az eredeti, jobboldalt a módosított tervek láthatóak. Ennek ellenére csak azokat a híreket halljuk azóta is, hogy minden rendben van, kiválóan áll az építkezés."
A kérdés azonban adja magát: mennyi késést okozhat ez a baki?
- fogalmaz a jobbikos politikus.