Biztonsági őr vert meg egy újságírót a fővárosi KFC-ben

A hvg.hu írta meg, hogy Szabó Zoltánt, az Index egyik újságíróját vasárnap este a Király utca körút sarkán található KFC-ben a biztonsági őr véresre verte.

Szabó Zoltán nem tartotta megfelelőnek a kiszolgálást, ezt a panaszkönyvbe fel akarta jegyezni - ami azonban "eltűnt".

Amikor a boltvezető egy üres A4-es papírral tért vissza, Szabó ezt is szóvá tette.

Ekkor szólt bele a beszélgetésbe a megtermett biztonsági őr: "kidobjam?" Az üzletvezető meg gyorsan rövidre zárta a vitát a papírlappal és a panaszkönyvvel: “Dobd ki”.

Az őr egyszerűen megragadta Szabó leírása szerint és irtózatos erővel végigráncigálta az éttermen, majd kidobta az ajtón.

Ezután a mobiltelefonja kamerái szerint többször is ököllel ütötte meg a magáról megfeledkező biztonsági őr az újságírót, amíg az földre nem esett.

Ezután hívta a rendőrséget. A biztonsági őrt garázdaságért állították elő, Szabót sértettként hallgatták ki, miután a száját több öltéssel összevarrták a balesetin.

A KFC még keresi az üzletvezetőt :)

Aggasztónak nevezte a Szabó Zoltán által leírt bántalmazást a hvg.hu kérdésére Juhász Nándor, az Amrest Kft marketingvezetője. A gyorséttermet üzemeltető cégnél azonnali kivizsgálást és gyors eredményt ígérnek.

 

A közlés szerint egyelőre az érintett üzlethelyiség vezetőjét "keresik" (wtf?! - eltűnt? Hol lehet? Nincs meg a száma? A címe?), az ügyet azonban rendkívül komolyan veszik.

Frissítés

Alább közöljük az AmRest Kft. ügyvezetőjének, a KFC regionális igazgatójának, Fukcius Tamásnak az üggyel kapcsolatos állásfoglalását:

Nagyon sajnáljuk

a vasárnap este, a Király utcai éttermünkben történt eseményeket. Teljes mértékben vállaljuk a felelősséget a történtekért és hiszünk abban, hogy minden vendégünknek joga van, hogy a legjobb kiszolgálást és a legfinomabb ételeket élvezhesse nálunk, ezért megdöbbenéssel értesültünk a Király utcai KFC-ben történtekről.
 
A biztonsági őr és néhány alkalmazottunk részéről tanúsított viselkedés teljes mértékben ellentétes a cég értékeivel, továbbá az általános emberi értékekkel, az udvariasság és a vendéglátás alapelveivel. A sérülést szenvedett vendégünktől bocsánatot kérünk, felvettük vele a személyes kapcsolatot, hogy felajánljuk segítségünket, kárpótlásunkat.
 
Természetesen azonnal megkezdtük az eset kivizsgálását, jelen pillanatban a következőkről tudunk nyilatkozni:
 
  • Habár az incidenst okozó biztonsági őr nem a mi alkalmazottunk, hanem egy alvállalkozó biztonsági szolgálaté, teljes felelősséget vállalunk a tetteiért. Már felvettük a kapcsolatot az alvállalkozó cég vezetésével és világossá tettük számukra, hogy az alkalmazottjaik effajta viselkedése elfogadhatatlan számunkra. Ennek fényében az érintett biztonsági őrt elbocsájtották. Annak érdekében, hogy megbizonyosodjunk, hogy a biztonsági szolgálatot nyújtó cég a mi alapértékeink szerint kezeli vendégeinket, a céggel való együttműködést felülvizsgáljuk.
  • Felfüggesztettük az étterem műszakvezetőjét is, amíg az eset vizsgálata le nem zárul. Az ügy fényében munkatársainknak újra oktatjuk a vendégek kezelésével kapcsolatos alapelveinket illetve panaszkezelési tréninget szervezünk.
  • Vendégünk nyilvános kérésének megfelelően örömmel támogatunk egy magyar karitatív szervezetet, alapítványt. Hiszünk benne, hogy minden cégnek támogatnia kell a közösséget. Ennek a célkitűzésnek megfelelően évek óta több karitatív szervezet működését támogatjuk Magyarországon, mint a Magyar Élelmiszerbank Egyesületet, továbbá a Semmelweis Egyetem Gyermekgyógyászati Klinikáját.
 
Még egyszer bocsánatot kérünk a történtekért. Ez egy elszigetelt eset, és nem összeegyeztethető azzal, ahogy a vendégeinket fogadni szeretnénk. Minden szükséges lépést megteszünk, hogy mindenki tiszteletteljes és vendégszerető kiszolgálásban részesüljön éttermeinkben.
 
Fukcius Tamás
a KFC regionális igazgatója és az AmRest Kft. ügyvezetője