Andrea Giuliano a 2014-es Prideon nem csak a keresztény egyházat gyalázta meg papi reverendájával, de gúnyt űzött a trianoni tragédiából is azzal, hogy a történelmi Magyarország térképére egy péniszt rajzolt. Akciója után rengeteg online fenyegetést kapott, majd végül valaki meg is támadta. A rendőrség a videóban hallható panaszok szerint nem jutott eredményre sem a fenyegetések, sem a verés kapcsán, ezért most az Emberi Jogok Európai Bíróságától várnak elégtételt.
A TASZ felvételein ismét látható, amikor felháborodott emberek akarták munkahelyén számon kérni Andrea Giuliano-t, de az is, ahogyan elköltözik lakásából, elköszön barátaitól, és kimegy a reptérre az egyébként munkanélküli aktivista.
A Hatvannégy Vármegye Ifjúsági Mozgalom (HVIM), ami a provokációk után is üzenetet intézett Andrea felé, és a mostani videóban is többször szerepel, üdvözölte a távozásáról szóló hírt. Mint írták,
Köszönjük a TASZ-nak, hogy beszámolt erről a sikertörténetről, és nem felejtettek el megemlékezni fáradságos munkánkról sem. Ilyenkor érezzük, hogy van értelme annak, amit teszünk.
Természetesen a TASZ videója abba faék egyszerűségű irányba próbálja terelni az egész történetet, hogy itt van egy meleg férfi, aki ártalmatlan módon egy jelmezzel és egy papírral próbált választ adni a kordonok mögött üvöltő vad náciknak, de ebben a szánalmas országban még a rendőrök is lebuzizták, úgyhogy jobb, ha értelmesebb helyre megy.
Emiatt a belterjes, kompromisszumokat nem ismerő világlátás miatt lett belevéve Orbán Viktor miniszterelnök beszéde is a videóba, aki szerint a melegjogi helyzet megfelelő az országban (közben persze tudjuk, hogy menekülni kell!), majd papírformaszerűen utalnak arra, hogy mindez nem csupán a Pride-ról szól, hanem en bloc a szabadságról is.
Pedig valójában a megfejtés már a videó elején látható, amikor a feliratozásban azt írják, a férfi a Nemzeti Érzelmű Motorosok logóját parodizálta ki a papi reverenda mellett. Ugyanis ez egyáltalán nem igaz, és megmutatja, hogy ennek a közegnek mennyire fogalma sincs arról, miért kaptak támadásokat.
Attól ugyanis, hogy egy szervezet címerében szerepel egy nemzeti jelkép, az a nemzeti jelkép még a nemzeté marad, nem pedig a szervezeté. Tehát annak mocskolása sem csupán a szervezet ellen fog szólni.
Egy pénisszel borított történelmi Magyarország-térképet felháborítónak fog találni az is, akinek semmi baja nincs a homoszexualitással, de azzal már nagyon is, hogy elvesztette hazáját, és ezt egy farokkal pecsételte meg valami bohóc.
A papi reverenda viselése pedig egyértelműen vallásgyalázás, és semmilyen aktivistának nem lehet joga ahhoz, hogy történelmi egyházak dogmáin gúnyolódjon azért, mert az nem egyezik az ő szubkulturális ízlésével.
Ha egy melegjogi aktivista mások érzéseit, vallási meggyőződését, nemzeti identitását szándékosan gyalázza, akkor ne várja el, hogy többnek tartsák mint azokat, akik a kordon másik oldalán üvöltöznek. Mert ő ugyan olyan agresszor, aki semmilyen erkölcsi magaslatot nem élvez, szimplán a harcmező túloldalán van. S ha ez így van, hát legyen így. De az a harcos, aki megsértődik a fronton, nem harcos, csak egy bohóc.
Egy bohóc, akin senki nem nevetett.