A Bors szerint V. János az ütközés után ki tudott jutni a buszból, a rendőrök az autópálya mellett találtak rá.
Néhány méterre állt a lángoló járműtől, rázkódott a sokktól és a kétségbeeséstől, segíteni nem tudott, a járőröknek azt sem tudta megmondani, ki is ő.
A jegyzőkönyv rekonstruálja, hol ültek a gyerekek, és hová estek, miután a busz a sztrádán átívelő felüljáró pillérének ütközött.
Az egyik szülő a boncolási jegyzőkönyvből tudta meg:
még elbúcsúzhatott volna gyermekétől, hozzáérhetett volna, de a tragédia után közvetlenül azt mondták a hatóságok, hogy inkább ne tegyék, mert szörnyű látvány.
A tervek szerint a szülők a közelgő évforduló alkalmából elzarándokolnak Franciaországba, ahol a gyerekek síeltek és útközben megállnak Veronában annál a pillérnél, ahol történt a baleset, hogy megemlékezzenek a tragédiáról.
Stikában, engedély nélkül alakították át a Veronában balesetet szenvedett buszt
A Setra típusú busz 2003-ban 53 üléssel állt forgalomba, később viszont engedély nélkül átalakították:így már 58 személy is elfért rajta.A baleseti jegyzőkönyvekből az is kiderült, hogy a buszon három összekötött üzemanyagtartály is helyet kapott:elől egy 160 és egy 320 literes, a jármű közepén pedig egy 370 literes, utólag, engedély nélkül beszerelt póttartály.