2017. 09. 14. 18:09

"Vona kutyái" - írta nemes egyszerűséggel az adófizetők pénzéből fenntartott közmédia

Mint írtuk és mutattuk, az N1TV meglátogatta a Ripost szerkesztőségét, amiért a lap hazugságokat állított róluk, a recepcióson kívül viszont senki sem volt hajlandó válaszolni a kérdésekre.

Hazudozásaik után egy recepciós lány mögé bújtak a gyáva Ripost-szerkesztők

A Ripost szokás szerint a szeptember 11-i számában is írt egy nevetséges, egyszerű kitalációkat tartalmazó cikket arról, hogy Vona Gábortól hogyan rettegnek a nyugdíjasok. Ám ezúttal a szövegben kitértek az N1TV-re is, ami korábban interjút közölt egy fanatikus fideszes nyugdíjassal.

Nem maradt el a válasz: Ómolnár Miklós fideszes szennyportálja megírta a sztorit, kissé kiszínezve:

- "Megtévesztő módon, bűncselekményt elkövetve jutottak be a hosszabb ideje megfigyelt az épületbe".

- "Céljuk az volt, hogy egy kamera előtt félemlítsék meg a Ripost újságíróit".

- "Ma délelőtt megérkezett a szerkesztőségébe a Vona-féle bosszúkommandó. Élén a pártelnök testőrével Szilvási Péterrel, akit a legagresszívebb riporterként tartanak számon a Jobbik háztáji tévéjében." (Szilvási Péter egyébként nem testőre Vona Gábornak, ez szintén Ómolnár képzeletének szüleménye.)

- "a Jobbikos osztag már a behatolás előtt jó fél órával felderítette a terepet, nyilvánvalóan valamiféle előzetes behatolási tervet készítve."

Ennyi talán elég is ebből, a Riposton ez a színvonal nem meglepő, de a cikket átvette a közpénzből működő MTVA hírportálja, a Híradó.hu is.

"Vona emberei rárontottak a Ripost szerkesztőségére"

- olvasható a címben, csakhogy a cikk URL-jéből az is kitűnik, hogy az első verzió még erősebb volt:

http://www.hirado.hu/2017/09/14/vona-kutyai-rarontottak-a-ripost-szerkes...

A közszolgálati portál tehát nemes egyszerűséggel Vona kutyáinak nevezte az N1TV riportereit, majd átvette a Ripost hazugságait is. Igaz, később érezhették, hogy ez túl erős, így végül finomítottak a címen.

FRISSÍTÉS: Törölték a cikket

Cikkünk megjelenése után az ominózus cikk eltűnt a Híradó.hu-ról, és 18:27-kor újra kitették, immár új URL-lel.

Pedig ott volt az.