2017. 10. 19. 09:46

Hoppá! Vona Gábor mégsem küldte a testőrét a Ripost szerkesztőségébe

A helyreigazítást közölt csütörtökön Habony Árpád ingyenesen osztogatott propagandalapja, a Lokál. Ebben beismerik, hogy megint ordas nagyot hazudtak - most épp arról, hogy Vona Gábor a testőrét küldte a Ripost szerkesztőségébe. Az igazság ezzel szemben az, hogy Habony Árpád "bulvárlapját" azért látogatta meg az N1TV két munkatársa, hogy megkérdezzék őket, mi a fenéért hazudoznak róluk.

Szóval, a Lokálnak cáfolnia kellett néhány hazugságát:

  • Vona Gábor nem küldte a testőrét a Riposthoz,
  • a látogatók nem törvénytelenül jutottak be a szerkesztőségbe,
  • Szilvási Péter, az N1TV újságírója nem Vona Gábor testőre,
  • nem csalással, bűncselekményt elkövetve jutott belépőkártyához,
  • Szilvási Pétert nem tessékelte ki senki,
  • Szilvási Péter nem azért távozott, mert megijedt attól, hogy kihívják a rendőröket
  • Szilvási Péter nem sziszegett semmit.

Az már csak a magyar viszonyoknak köszönhető, hogy amíg a hazugság a címlapon szerepel, addig a helyreigazítás csak a negyedik oldalon.

De ugye, aki Lokált vesz a kezébe, és még bele is olvas, az ne számítson másra.

"Vona kutyái" - írta nemes egyszerűséggel az adófizetők pénzéből fenntartott közmédia

Hazudozásaik után egy recepciós lány mögé bújtak a gyáva Ripost-szerkesztőkA Ripost szokás szerint a szeptember 11-i számában is írt egy nevetséges, egyszerű kitalációkat tartalmazó cikket arról, hogy Vona Gábortól hogyan rettegnek a nyugdíjasok. Ám ezúttal a szövegben kitértek az N1TV-re is, ami korábban interjút közölt egy fanatikus fideszes nyugdíjassal.