2018. 01. 11. 05:13

Bíróság kötelezte a köztévét arra, hogy elárulja, mennyibe is kerülnek nekünk a vezetői

Jól fizet a fideszes propagandagyár.

Másfél év pereskedés után végre kiadta az RTL Klubnak az MTVA a vezetői béreket. A jó hír, hogy nem mindenkinek van szüksége a bérunióra. A rossz, hogy ez nekünk kerül igen sokba.

A műsorból kiderült, hogy miután a köztévé nem volt hajlandó elárulni a vezetők fizetését és juttatásait, ezért a kereskedelmi tévé bírósághoz fordult, ahol a csatorna ügyvédje szerint "nevetséges érvekkel próbálta védeni az adatokat". A bíróság az RTL-nek adott igazat, így a köztévé kénytelen volt kiadni az adatokat.
 
Így kiderült, hogy a közmédia legutóbbi három vezérigazgatója, Böröcz István, Szabó László Zsolt és Vaszily Miklós havi bruttó 2 millió forintot keresett, távozásakor Böröcz István 17,5, Szabó László Zsolt pedig 12 milliót kapott lelépési pénz gyanánt.

A hírhamisításról elhíresült Papp Dániel tartalomszolgáltató igazgatónak sem kellett túlzottan a kezét tördelnie, ő havi bruttó 1 850 000 forintot keresett. Ő még 2011-ben azzal alapozta meg hírnevét, hogy egy tudósításban azt állította, hogy Cohn-Bendit nem válaszolt a kérdésekre, és elhagyta a sajtótájékoztatót, a bökkenő csak az volt, hogy ebből egyik sem volt igaz.

Mint ismert, a fideszes propagandagyár idén 80 milliárd forintba kerül az adófizetőknek, ez egymilliárddal több a tavalyinál. Ebből 500 millió a fizetésemelésekre megy el, nyilván azért, hogy a konkurencia le ne csapja a kezükről a legjobb szákértőket.

Hiába no, meg kell fizetni a jó munkásembereket.

Akit részletesebben is érdekel, mire költik el az adóját, az itt és itt kedvére böngészhet.