2019. 01. 12. 09:47

Micsoda meglepetés: hazudott a TV2, amikor Czeglédy Csabával hozta hírbe a Jobbikot

Ismét bebizonyosodott, hogy a narancsos szennytévé a lehető legképtelenebb történetekkel képes előállni, amikor a Fidesz legfőbb politikai riválisáról van szó. Alább közöljük a Jobbik közleményét és a perben született ítéletet.

A Fővárosi Ítélőtábla jogerős ítélete szerint a TV2-nek az alábbi helyreigazítást kell közölnie a Tények című fideszes propagandaműsorában:

"A Tények 2018. március 30-án sugárzott adásában a "Czeglédy Csaba a Jobbikot is pénzelte" képaláírással közölt híranyagban valótlanul állítottuk, hogy Czeglédy Csaba korábban pénzt adott a Jobbik Magyarországért Mozgalomnak.

Valótlanul állítottuk továbbá, hogy a Jobbik Magyarországért Mozgalom megállapodott Czeglédy Csabával arról, hogy ügyvédi megbízásért cserébe pénzzel segíti a jobbikos kampányokat.

A valóság ezzel szemben az, hogy a Jobbik Magyarországért Mozgalom és Czeglédy Csaba között nem volt semmilyen kapcsolat, soha nem jött létre köztük semmilyen megállapodás és az illető személy a Jobbiknak soha nem nyújtott semmilyen támogatást."

Az ITT olvasható bírósági ítéletből pedig kiderül, miért bukott el a csatorna által kreált álhír a valósággal szemben.

Két hét alatt másodszor igazíthatja helyre magát a Magyar Idők

A Magyar Idők még a Jobbik tisztújítása kapcsán írt arról, hogy az ellenzéki párt szervezeteket oszlatott fel azért, mert azok Toroczkai László elnökjelöltségét támogatták. A Jobbik közleménye szerint a kormánypárti lap elbukta az erről szóló pert, így újra helyreigazítást kell közölniük, alig két hét alatt másodszor.