Ismét kénytelen volt beismerni a kamumédia, hogy hazudtak a Jobbikról

narancs

Ezúttal a Riposton volt a sor, hogy beismerje: valótlanságok egész sorát állította a Jobbikról és annak több vezető politikusáról, köztük az akkor még pártelnök Vona Gáborról.

Ahogy az alábbi helyreigazításban olvasható, a hazugságcunami a szintén fideszes kézben lévő Origótól indult ki az ellenzéki párt egy 2018-as frakcióülése kapcsán:

helyreigazítás

Újabb helyreigazítást kell közölnie az egyik fideszes propagandaportálnak a Jobbikról

A Fővárosi Ítélőtábla jogerős ítélete alapján a Pesti Srácok nevű "áljobboldali portálnak" az alábbi helyreigazítást kell közölnie a Jobbik közleménye szerint: "Lapunk 2019. március 13-i számában "A magyar kormány stratégiai partnereként pénzeli a Jobbikot a Hankook" címmel megjelent cikkben valótlanul állítottuk, hogy a Hankook pénzeli a Jobbikot."

 

Láttál valami izgalmasat?
Küldd be nekünk!
Szerkesztő:
Németh Márton

Friss

1
sss
2019. november 18. | 20:15
Egy film, amelynek a története fikció, de az általa vázolt jelenség nagyon is valóságos. Nekünk magyaroknak kiváltképp.
1
Egy film, amelynek a története fikció, de az általa vázolt jelenség nagyon is valóságos. Nekünk magyaroknak kiváltképp.