A lépés közvetlen előzménye az, hogy Seszták Miklós állami vagyon felügyeletéért felelős miniszter megtámadta a pályázati eljárást a KDB-nél. A lap úgy tudja, hogy a háttérben az állhat, hogy a miniszter által támogatott Volánbusz magyar buszokkal pályázott, de a BKK feltételei miatt elszálltak a cég esélyei.
A kormány által a BKK-ra erőltetett szolgáltatási pályázatot a kormány egyik képviselője fúrja meg a Közbeszerzési Döntőbizottságnál
- írja a cikk. Mint azt korábban írtuk a sárga társaság 180 db új, csuklós, a BKK specifikációja szerinti autóbusz beszerzésére írt ki feltételes tendert, a járműveket ugyanakkor nem vennék meg, csak lízingelnék őket. A Városi és Elővárosi Közlekedési Egyesület (VEKE) felteszi a kérdést, hogy
van-e még olyan, hogy kormány, vagy csak céglobbik laza halmaza van már helyette?
Hozzáteszik: a legborzasztóbb, hogy ehhez a főváros szétverését mellékelik.
Ne kockáztassa a budapestiek épségét, írja alá a M3-as metró felújítását követelő petíciót
Az ellenzéki néppárt szerint az M3-as metró felújítását legalább 25 év óta halogatják miközben ez nem csak a főváros, hanem egész Magyarország legforgalmasabb tömegközlekedési vonala. Most éppen az Orbán-kormány nem tesz semmit érte pedig volna rá lehetősége, ehelyett emberek százezreinek a biztonságát teszi kockára.